Jangan sebut perkataan itu!

Sunday, December 23, 2012




Macam mana nak stay dalam perhubungan korang dengan lancarnya?

Ahh. Senang je. Satu perkataan je jangan disebut.

PUTUS or BREAK

Itu sahaja. Sama ada korang tengah marah, geram and menyampah. Sila tolong jangan sebut perkataan itu. 

Itu pun kalau korang masih sayang kat dia. 

Kalau dah takde perasaan sayang, silalah gunakan perkataan itu dengan senang hatinya. 

Ingat. Kalau selalu sebut putus/break, memang ia akan terjadi bebetul suatu hari nanti.

Sebagai contoh aku dan pasangan aku. Seingat aku, hanya sekali je aku sebut break dengan dia. And he's not happy with it. Me too. So, lepas tu, aku dah tak sebut pasal ni. 

And, putus pun tak pernah lagi kami sebut. Sebab tu, kami tak pernah lagi putus. Dah dua tahun. Bagi aku, itu sangat lama walaupun aku rasa sekejap sangat.

Ada orang tanya, macamana aku boleh bersabar dengan dia? Sebab sayang kot. And, dia je yang boleh terima perangai aku macam ni. Bila dengan dia, aku boleh jadi diri aku yang sebenar-benarnya. No more cover-cover. 

Oh. Thats all. 


Thanks for reading. Hope you enjoy it. Leave a comment too! Yeay! :)

1 craps:

fieda.aziz said...

that's true !
jgn dicabar lelaki dgn pkataan tu ;)